Więcej informacji na temat Programu Nauki Zachowania można znaleźć w publikacjach:
- Salamon–Bobińska K., Bobula S., Karaszewski N., Rządzki J., Program Nauki Zachowania (PNZ), „Remedium”, Listopad (str. 1–5), 2015.
- Karaszewski N., Polityka szkoły w uczeniu i wzmacnianiu pozytywnych zachowań uczniów, Program Nauki Zachowania (PNZ), „Remedium”, Listopad (str. 6–10), 2015.
- Bobula S., Cztery filary poczucia własnej wartości, „Remedium” (11–13), 2015.
- Kołodziejczyk J., Zarządzanie Programem Nauki Zachowania w szkole, „Remedium”, 12(272), 5-6, 2015.
- Karaszewski N., Kierowanie klasą, czyli ład i harmonia w klasie -cz. 1, „Remedium”, 12(272), 7-9, 2015.
- Rządzki J., Pytania jako metoda wprowadzania zmiany zachowania, „Remedium”, 12(272), 10-12, 2015.
- Rządzki J., O pułapkach komplementów i zaletach uważności cz. 1, „Remedium”, 1(273), 4-5, 2016.
- Karaszewski N., Kierowanie klasą, czyli ład i harmonia w klasie, cz. 2, „Remedium”, 1(273), 6-9, 2016.
- Bobula S., Rola rodziców w zmianie zachowania ucznia w szkole, „Remedium”, 1(273), 10-12, 2016.
- Karaszewski N., Kiedy nic nie działa. Cz.1 i 2, „Remedium”, (luty i marzec), 2016.