Standardy realizacji

Standardy realizacji
Realizatorami programu w klasach są nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, którzy:

  1. Odbyli 16-godzinne szkolenie podstawowe obejmujące:
     definicję, kluczowe elementy, narzędzia analityczne Gry
     wdrażanie i prowadzenie Gry w klasie
     zrozumienie i wykorzystanie roli narzędzi analitycznych
     harmonogram wprowadzania Gry w klasie
  2. Odbyli 8-godzinne szkolenie uzupełniające (po pierwszym cyklu realizacji programu w klasie) obejmujące:
     analizę sukcesów i wyzwań pierwszego cyklu realizacji programu
     wspólne rozwiązywanie problemów
     cel wprowadzania gier ukrytych
     krótkie wprowadzenie do zagadnienia coachingu
  3. W ciągu całego roku szkolnego systematycznie uczestniczyli w spotkaniach coachingowych i monitorowali swoje działania w ramach programu.
  4. Otrzymali certyfikat realizatora Programu Zagrajmy Razem.

Wsparcie coachingowe
Nauczyciele są przygotowywani do realizacji programu w klasach i wspierani w jego trakcie przez certyfikowanych coachów szkolonych przez Lead Coachów/Lead Trenerów (certyfikowanych przez American Institutes for Research in the Behavioral Sciences).

Monitorowanie i ewaluacja
Nauczyciele systematycznie rejestrują i analizują wyniki gier. Wspierani przez przydzielonych im coachów udoskonalają swój warsztat nauczycielski omawiając z coachem wnioski z obserwacji zajęć i wyniki z gier.

Coachowie
Szkolenie coachów obejmuje 48 godzin zajęć warsztatowych i trwające przez rok spotkania coachingowe z Lead Coachem/Lead Trenerem. Coachowie, po uzyskaniu pozytywnej rekomendacji przez prowadzącego ich Lead Coacha, otrzymują certyfikat od realizatora Programu Zagrajmy Razem.

Informowanie o programie Zagrajmy Razem
Informacja o programie Zagrajmy Razem przekazywana jest wszystkim nauczycielom ze szkół biorących udział w projekcie oraz rodzicom.

Ewaluacja
Immanentnym elementem programu Zagrajmy Razem jest jego ewaluacja, która pozwala oceniać jego skuteczność i udoskonalać go.